Musikläger för ungdomar

Är du mellan 12-15 år och vill förgylla sommarlovet med att spela musik i band? 

Ung i Kungsbacka och mötesplatsen Prince-Ton (under ABF huset) anordnar musikläger där ett gäng ungdomar får öva in ett antal låtar och sedan eventuellt ha en liten avslutningskonsert.

Lägret pågår på vardagarna mellan 22 juni-1 juli kl 12-16 och hålls av unga ledare med stöttning av ordinarie personal. 

Du som ansöker bör ha förkunskaper på sång eller instrument.

Det finns 10 platser, först till kvarn gäller!

Om du vill vara med, skicka ett mejl med namn, ålder och vilket instrument och/eller om du sjunger: kenny.boufadene@kungsbacka.se